Warto wiedzieć

Warto wiedzieć

ponad rok temu  14.12.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Czy z punktu widzenia warsztatu warto ogłaszać się na portalach dla kierowców, informujących o działalności konkretnych warsztatów samochodowych? Tego typu miejsc w polskim internecie jest kilka. Kierowcy znajdą tam informacje m.in. o zakresie usług, godzinach otwarcia, cenach, ale jest też miejsce na opinie klientów. Portale te działają różnie - są darmowe lub za opłatą.

Temat ten pojawił się w dyskusjach właścicieli warsztatów w naszej grupie na Facebooku - Warsztatowcy (Warsztat.pl)

- Jestem na płatnym portalu od trzech miesięcy. Mam 8 opinii od stałych klientów, którzy do mnie i tak jeździli. Zero klientów z portalu - zdradza jeden z rozmówców.

- Dobry mechanik nie potrzebuje żadnej reklamy i tak jest w każdym fachu, że dobry, poczciwy i rzetelny fachowiec daje radę i wystarczy mu poczta pantoflowa - dodaje kolejny.

Część użytkowników zwraca uwagę na szczegóły podpisywanych umów. Czasami jest to abonament, ale w niektórych sytuacjach właściciele takich portali pobierają opłaty za pośrednictwo w umawianiu klientów. Nie we wszystkich portalach tego typu warsztaty są pozycjonowane wg opinii klientów, a - zdaniem kolejnego czytelnika - tylko taka sytuacja "ma sens". Co ciekawe, właściciele warsztatów nie ukrywają też, że dostają od anonimowych internautów oferty na płatne wpisy na tego typu portalach z bardzo pozytywnymi opiniami o warsztacie.

A jakie Ty masz zdanie na ten temat? Zapraszamy do dyskusji w komentarzach poniżej oraz na naszym Facebooku.

Więcej warsztatowych porad, dyskusji, wskazówek, zarówno technicznych, jak i związanych z prowadzeniem warsztatu, na naszej grupie. Zapraszamy!

Komentarze (2)

dodaj komentarz
  • ~ TEDI 2 ponad rok temu Zgadza się że dobry fachowiec nie potrzebuje reklamy, pod warunkiem że jest tani. Niestety dobry fachowiec się ceni i wcale nie jest tani, Na zachodzie twierdzą że: Dobry fachowiec nie jest tani Tani fachowiec nie jest dobry Dobry fachowiec zawsze się będzie cenił, jeżeli się nie ceni, to jest z nim coś nie tak.
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ Bart 1 ponad rok temuocena: 100%  Powinniście rozwinąć ten temat na dwa osobne czyli warsztat jednoosobowy oraz warsztaty wielostanowiskowe .wiadome ze przy jednym stanowisku poczta pantoflowa jest Ok ale juz przy dwóch trzech i więcej pracwonikach reklama jest nawet wskazana.
    oceń komentarz 1 0 zgłoś do moderacji
do góry strony