Warto wiedzieć

Wydarzenia

ponad rok temu  20.09.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Federal-Mogul Motorparts z rekorodową liczbą nowości [AUTOMECHANIKA]

fot. Piotr Łukaszewicz

We Frankfurcie swoją premierę miał Garage Gurus – program firmy Federal-Mogul Motorparts oferujący szkolenia i wsparcie techniczne. Pisaliśmy o tym tutaj. Firma zaprezentowała również nowatorskie rozwiązania w częściach zamiennych, o których również warto wspomnieć.

- W naszej branży chodzi o innowacje, dlatego aby odnieść sukces, trzeba nieustannie rozwijać nowe technologie i przewidywać trendy. Zawsze szczyciliśmy się produktami, które nasze marki wprowadzają na rynek. To produkty wysokiej jakości, którym mogą ufać mechanicy na całym świecie. Nasza branża zmienia się szybciej niż kiedykolwiek. Wszyscy działamy niezwykle szybko w odpowiedzi na rosnące tempo globalnego handlu. Każda z naszych marek jest ciągle ulepszana, aby pomóc naszym klientom w sprostaniu kolejnym wyzwaniom i wykorzystaniu nowych możliwości - mówi Andrew Sexton, President, EMEA Aftermarket.

Champion®

Kultowa marka Champion kontynuuje ekspansję. Do końca 2018 roku w ofercie pojawią się akumulatory. Razem z częściami hamulcowymi i oświetleniem, które niedawno pojawiły się w sprzedaży, wzmocnią Championa jako markę kompleksowo wspierającą warsztaty. Dewiza Championa to oferowanie za rozsądną cenę dobrych produktów, na których można polegać. Do końca roku oferta Championa będzie obejmować części hamulcowe, akumulatory, oświetlenie, filtry, wycieraczki oraz części do układu zapłonowego.

Ferodo®

Obecność Ferodo w sektorze OE podkreśla wkład tej marki w rozwój innowacji i wysokiej jakości produktów hamulcowych. Ferodo jako pierwsza marka na rynku wtórnym wprowadziła bezmiedziowe klocki hamulcowe Eco-Friction®. Klocki Ferodo są używane jako wyposażenie fabryczne Forda Fiesty, podobnie zresztą jak Forda Galaxy i Audi A4. Opracowanie kierunkowych klocków hamulcowych jest kolejnym potwierdzeniem zdolności marki do tworzenia najnowocześniejszych produktów. Prezentacji nowych klocków kierunkowych towarzyszył film o skuteczności ich pracy i sposobie użycia. Ferodo na targach Automechanika pokazało również ofertę kompozytowych tarcz hamulcowych, które oferują lepszą skuteczność hamowania a jednocześnie są lżejsze od produktów tradycyjnych. O sukcesach Ferodo świadczą przykłady współpracy z sektorem OE, nowinki technologiczne oraz zdolność do szybkiego reagowania na potrzeby rynku poprzez ciągłe poszerzanie asortymentu.

Jurid®

Marka świętuje swoje ostatnie sukcesy w sektorze OE. Podczas targów zaprezentowała nowe opakowania produktów przeznaczonych dla pojazdów osobowych i użytkowych.
Na stoisku znalazły się klocki hamulcowe Jurid do nowego modelu Alfy Romeo oraz prezentacje innych produktów. Marka pokazała także nowe lekkie tarcze kompozytowe, które oferują wyższą skuteczność pracy i najwyższą trwałość.

BERU®*

Poza nowymi irydowymi świecami zapłonowymi marka zaprezentowała praktyczne narzędzia i czujniki. Wszystkie z nich są promowane na zmienionej i bardziej responsywnej stronie internetowej. Jedyna w swoim rodzaju oferta świec żarowych, obejmująca świece ceramiczne i świece żarowe z czujnikiem ciśnienia (PSG), została rozszerzona o nowe moduły sterujące. Ofertę BERU dopełnia rozbudowana oferta świec zapłonowych, cewek oraz narzędzi montażowych.

Części silnikowe

Wśród propozycji marek Federal-Mogul Motorparts znalazły się również nowe produkty będące odpowiedzią na technologie stosowane w nowoczesnych silnikach.

AE® pokazała zawory wypełnione sodem (Sodium Filled Hollow Valves), które pozwalają obniżyć temperaturę pracy głowicy zaworu nawet o 20% w połączeniu z około 16% redukcją masy. Takie efekty przyniosło zagłębienie zaworu i napełnienie go ciekłym sodem, który skutecznie rozprasza ciepło podczas pracy zaworów.

Nüral® wprowadził powłokę Ecotough® NG, która ogranicza zużycie silników benzynowych. Powłoka zwiększa wytrzymałość komponentów w nowoczesnych turbodoładowanych silnikach o mniejszej pojemności. Zużycie płaszcza tłoka jest mniejsze nawet o 40%, a jego tarcie o 15%. Jest to najnowsza innowacja marki Nüral, która wykorzystuje bogate doświadczenie w projektowaniu tłoków dla sektora OE.

Goetze® zaprezentowało nowe zawory przeznaczone na rynki DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria). To jedna z najstarszych marek branży motoryzacyjnej. Dostarcza zaawansowane technicznie komponenty, znacznie obniżające zużycie oleju i emisję zanieczyszczeń poprzez redukcję tarcia i wydłużoną żywotność silnika.

Payen® we Frankfurcie zaprezentował Fibersheets - rozwiązanie dla niedostępnych lub trudnych do zidentyfikowania uszczelek, będące rozszerzeniem oferty Pro-Fit. Dzięki ponad 10 500 referencjom uszczelnień, uszczelek olejowych i głowicy, marka Payen oferuje rozwiązania do niemal wszystkich pojazdów lekkich i użytkowych.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony