Warto wiedzieć

Warto wiedzieć

ponad rok temu  01.09.2022, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

MILWAUKEE startuje z Platinum – nową usługą serwisową dla profesjonalistów

MILWAUKEE® wprowadza na polski rynek nową usługę serwisową all-inclusive stworzoną z myślą o profesjonalnych użytkownikach. MILWAUKEE® Platinum to pakiet obsługi serwisowej gwarantujący kontrolę kosztów oraz szybkie naprawy i konserwację narzędzi w trybie priorytetowym. 

Usługi MILWAUKEE® zawarte w programie Platinum mają pomóc profesjonalistom w zarządzaniu posiadanym parkiem maszyn. Użytkownicy elektronarzędzi mogą zdecydować się na 36 lub 48 (w przypadku produktów systemu MX FUEL™ - 24 lub 36) miesięcy serwisu posprzedażowego obejmującego naprawę, konserwację i kalibrację narzędzi. Z myślą o wygodzie użytkowników Platinum stworzono dedykowany zespół wsparcia technicznego oraz infolinię. Usługa dostępna jest zarówno przy zakupie narzędzia u dystrybutora marki, jak i w opcji z leasingiem. 

Użytkownicy MILWAUKEE® Platinum mają gwarancję stałego kosztu miesięcznego i braku dodatkowych opłat. W ramach programu pokrywany jest także koszt odbioru z wybranego miejsca, dostawy zwrotnej i śledzenia naprawy w czasie rzeczywistym. Identyfikację urządzenia objętego pakietem ułatwi unikalna etykieta Platinum.

Kompleksowe naprawy traktowane są priorytetowo: są wykonywane w ciągu jednego dnia roboczego, a dostawa zwrotna prosto na miejsce pracy odbywa się w ciągu maksymalnie trzech dni roboczych od momentu nadania narzędzia do Centrum Serwisowego. Status naprawy można śledzić w czasie rzeczywistym na stronie MILWAUKEE® E-Service.

Więcej o usłudze Platinum od MILWAUKEE® można znaleźć na stronie: https://pl.milwaukeetool.eu/service/platinum/ 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony