Warto wiedzieć

Warto wiedzieć

miesiąc temu  09.08.2022, ~ Administrator   

Relacja klient-mechanik z punktu widzenia warsztatowców na YouTubie

Fot. kadry z filmów YT

W internecie w ostatnich dniach dużą popularność zyskuje film pt. "JAKIMI TEKSTAMI KLIENCI WKURZAJĄ MECHANIKA, CZEGO NIE MÓWIĆ W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM!", opublikowany na kanale popularnego jutubera o pseudonimie prof. Chris. 

Z filmu dowiadujemy się m.in., że jednym z najbardziej irytujących tekstów klientów w warsztacie są słowa "Ja bym to sam zrobił, ale ...", albo :"to prosta robota, wystarczy odkręcić kilka śrubek". Trudno się nie zgodzić, prawda?

To oczywiście nie pierwszy raz, kiedy sprawa trudnych nieraz relacji klientów i mechaników jest tematem filmu w tego typu konwencji. Już kilka lat temu całą serię poświęconą temu tematowi rozpoczął Michał Jesionowski, prowadzący kanał "Miłośnicy czterech kółek - zrób to sam". Cykl nosi nazwę "Patologia polskich warsztatów". Filmy dotyczą czasem nieuczciwych, a zwykle niezrozumiałych zachowań, zarówno klientów warsztatów, jak i mechaników czy właścicieli tych obiektów.

A jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Oglądacie filmy prowadzone przez właścicieli warsztatów? Jak oceniacie zaprezentowane sytuacje? 
A co Waszym zdaniem jest kluczowe w dobrej relacji klient - warsztat? Zapraszamy do dyskusji.

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 6

  • 2
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 3
    BRAK SŁÓW

Komentarze (4)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ Sol 4 miesiąc temuocena: 100%  Oj tam, oj tam. Większość napraw w swoim samochodzie robię sam. Ale bywa, że nie mam czasu i wtedy oddaję w ręce mechanika. Wtedy rzeczywiście tak się tłumaczę że sam bym to zrobił ale nie po to żeby zasugerować, że to prosta robota i ma być tanio, ale żeby nie odwlekał naprawy z powodu nawału pracy. O cenę się nie targuję - ile chce tyle dostanie. Jak zacznie przeginać to zmienię mechanika. Sam pracuję w usługach i wiem, że dobra robota musi kosztować. Więc nie można przypisywać złych pobudek wszystkim klientom, którzy takie teksty rzucają. Podobnie z patrzeniem na ręce - nie mam nic do ukrycia to niech sobie patrzą. Może trzeba poćwiczyć panowanie nad sobą?
    oceń komentarz zgłoś do moderacji
  • ~ Gumb 3 miesiąc temuocena: 25%  Ostatnia sytuacja, znam się i wiem o co kaman ale brak czasu. Mówię że temat zdjagnozowanty i trzeba pompę wymienić i takie jest moje życzenie. Odbieram auto a tam zapłata za diagnozę 200 i wymiana 650. Pytam się, po co diagnoza?!?!
    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~ Jacek N 2 miesiąc temuocena: 100%  Mam warsztat nie mam czasu na robienie filmów i opisywanie co jak i dlaczego mógłbym nakręcić wiele filmów z życia wziętych ale lubię ogladac gościa Chrisa i wielu innych mądrych ludzi którzy dają dobre rady .moja dobra rada posluchajcie mądrzejszy od siebie oni naprawdę wiedzą co mówią z małymi wyjątkami pozdro
    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~ Kszak 1 miesiąc temu Terminowość, jakość, kontakt. Nigdy nie wkurzało mnie bardziej nic, niż wciskanie się kumpli maści wszelakiej poza kolejnością. Chociaż mechanicy też wskazują to jako problem.
    oceń komentarz zgłoś do moderacji
do góry strony