Warto wiedzieć

Warto wiedzieć

ponad rok temu  09.08.2022, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Relacja klient-mechanik z punktu widzenia warsztatowców na YouTubie

Fot. kadry z filmów YT

W internecie w ostatnich dniach dużą popularność zyskuje film pt. "JAKIMI TEKSTAMI KLIENCI WKURZAJĄ MECHANIKA, CZEGO NIE MÓWIĆ W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM!", opublikowany na kanale popularnego jutubera o pseudonimie prof. Chris. 

Z filmu dowiadujemy się m.in., że jednym z najbardziej irytujących tekstów klientów w warsztacie są słowa "Ja bym to sam zrobił, ale ...", albo :"to prosta robota, wystarczy odkręcić kilka śrubek". Trudno się nie zgodzić, prawda?

To oczywiście nie pierwszy raz, kiedy sprawa trudnych nieraz relacji klientów i mechaników jest tematem filmu w tego typu konwencji. Już kilka lat temu całą serię poświęconą temu tematowi rozpoczął Michał Jesionowski, prowadzący kanał "Miłośnicy czterech kółek - zrób to sam". Cykl nosi nazwę "Patologia polskich warsztatów". Filmy dotyczą czasem nieuczciwych, a zwykle niezrozumiałych zachowań, zarówno klientów warsztatów, jak i mechaników czy właścicieli tych obiektów.

A jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Oglądacie filmy prowadzone przez właścicieli warsztatów? Jak oceniacie zaprezentowane sytuacje? 
A co Waszym zdaniem jest kluczowe w dobrej relacji klient - warsztat? Zapraszamy do dyskusji.

Komentarze (4)

dodaj komentarz
  • ~ Sol 4 ponad rok temuocena: 100%  Oj tam, oj tam. Większość napraw w swoim samochodzie robię sam. Ale bywa, że nie mam czasu i wtedy oddaję w ręce mechanika. Wtedy rzeczywiście tak się tłumaczę że sam bym to zrobił ale nie po to żeby zasugerować, że to prosta robota i ma być tanio, ale żeby nie odwlekał naprawy z powodu nawału pracy. O cenę się nie targuję - ile chce tyle dostanie. Jak zacznie przeginać to zmienię mechanika. Sam pracuję w usługach i wiem, że dobra robota musi kosztować. Więc nie można przypisywać złych pobudek wszystkim klientom, którzy takie teksty rzucają. Podobnie z patrzeniem na ręce - nie mam nic do ukrycia to niech sobie patrzą. Może trzeba poćwiczyć panowanie nad sobą?
    oceń komentarz 1 0 zgłoś do moderacji
  • ~ Gumb 3 ponad rok temuocena: 25%  Ostatnia sytuacja, znam się i wiem o co kaman ale brak czasu. Mówię że temat zdjagnozowanty i trzeba pompę wymienić i takie jest moje życzenie. Odbieram auto a tam zapłata za diagnozę 200 i wymiana 650. Pytam się, po co diagnoza?!?!
    oceń komentarz 1 3 komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~ Jacek N 2 ponad rok temuocena: 100%  Mam warsztat nie mam czasu na robienie filmów i opisywanie co jak i dlaczego mógłbym nakręcić wiele filmów z życia wziętych ale lubię ogladac gościa Chrisa i wielu innych mądrych ludzi którzy dają dobre rady .moja dobra rada posluchajcie mądrzejszy od siebie oni naprawdę wiedzą co mówią z małymi wyjątkami pozdro
    oceń komentarz 2 0 komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~ Kszak 1 ponad rok temu Terminowość, jakość, kontakt. Nigdy nie wkurzało mnie bardziej nic, niż wciskanie się kumpli maści wszelakiej poza kolejnością. Chociaż mechanicy też wskazują to jako problem.
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
do góry strony