WYWIADY

Warto wiedzieć

Marketing w warsztacie

Prawo

WYWIADY

ponad rok temu  15.04.2020, ~ Administrator   

Jak stworzyć (dobry) cennik w warsztacie? [WYWIAD]

Jak wyliczyć koszty, by zadbać o dochody? Jak oszacować rzeczywisty koszt roboczogodziny? Czasy napraw podane przez producenta nie pokrywają się z rzeczywistością? Może warto pomyśleć o innej organizacji pracy w warsztacie? Wreszcie, obsługa klienta - to też ma duże znaczenie dla sukcesu finansowego serwisu motoryzacyjnego.

Oto druga częśc naszego spotkania z Maciejem Brzezińskim, szkoleniowcem z zakresu zarządzania finansami w warsztatach samochodowych, ekspertem Motomarketing.pl.

Część 1. Jak przetrwać kryzys? Jak prowadzić warsztat, gdy brakuje klientów? kliknij TUTAJ.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony