WYWIADY

Warto wiedzieć

Marketing w warsztacie

Prawo

WYWIADY

6 miesięcy temu  15.04.2020, ~ Administrator   

Jak stworzyć (dobry) cennik w warsztacie? [WYWIAD]

Jak wyliczyć koszty, by zadbać o dochody? Jak oszacować rzeczywisty koszt roboczogodziny? Czasy napraw podane przez producenta nie pokrywają się z rzeczywistością? Może warto pomyśleć o innej organizacji pracy w warsztacie? Wreszcie, obsługa klienta - to też ma duże znaczenie dla sukcesu finansowego serwisu motoryzacyjnego.

Oto druga częśc naszego spotkania z Maciejem Brzezińskim, szkoleniowcem z zakresu zarządzania finansami w warsztatach samochodowych, ekspertem Motomarketing.pl.

Część 1. Jak przetrwać kryzys? Jak prowadzić warsztat, gdy brakuje klientów? kliknij TUTAJ.

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 8

  • 3
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 2
    POINFORMOWANY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    SMUTNY
  • 1
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony