nie przegap

Części i regeneracja

Warto wiedzieć

2 miesiące temu  02.08.2022, ~ Rafał Dobrowolski   

MMC Car Poland zmienia nazwę na ASTARA Poland

Należąca do międzynarodowej grupy ASTARA, firma MMC Car Poland, od 26 lat pełniąca rolę generalnego dystrybutora samochodów, części zamiennych i akcesoriów Mitsubishi Motors w Polsce, zmienia nazwę na ASTARA Poland. Nowa spółka planuje dynamiczny rozwój w polskim sektorze mobilności.

Tydzień temu pisaliśmy, że Astara rozszerza działalność Isuzu w Europie. Teraz słów więcej o kolejnej ekspansji firmy. Działająca od 1979 roku Astara to jedna z największych na świecie grup przedsiębiorstw, zapewniających produkty i usługi w obszarze motoryzacji i mobilności na trzech kontynentach.

Jako nowa spółka - ASTARA Poland - jest częścią globalnej grupy ASTARA (wcześniej znana jako Berge Automocion). Bazuje ona na szerokim kapitale doświadczenia i kompetencji w sektorze mobilności i motoryzacyjnym. Od 1996 firma pełni rolę generalnego dystrybutora samochodów, części zamiennych i akcesoriów Mitsubishi Motors w Polsce. Ta funkcja nowej firmy pozostanie bez zmian a w związku z dynamicznym rozwojem marki Mitsubishi w Europie trwają obecnie intensywne przygotowania do premier 2 nowych modeli Mitsubishi – całkowicie nowych generacji SUV-a ASX oraz miejskiego modelu COLT, które zadebiutują w 2023 roku.

Ambitna strategia

W ramach nowej strategii rozwoju ASTARA Poland pracuje także nad rozszerzeniem skali działań, by wkrótce zaprezentować nowe marki w oparciu o własny ekosystem dystrybucji, łączności i mobilności, wykorzystujący najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Realizując plan strategiczny grupy ASTARA, który koncentruje się na zmieniających się potrzebach Klientów, polska spółka pracuje nad wdrożeniem wykorzystującego najnowsze technologie ekosystemu dystrybucji, łączności i mobilności w Polsce. Prace te zbiegają się w czasie z procesem transformacji całej branży i stanowią odpowiedź na wyzwania stawiane przez społeczeństwo, dotyczące osiągnięcia zrównoważonej mobilności, lepszej cyfryzacji i większej wydajności energetycznej. Zaawansowana cyfryzacja działań przyspieszy i ułatwi wszystkie etapy zakupu nowego samochodu bez wychodzenia z domu i pozwoli na rozwijanie nowych usług i doświadczeń związanych z posiadaniem i użytkowaniem pojazdów.

- Astara w Polsce to zespół pasjonatów motoryzacji. Duża grupa pracowników pracuje w firmie od 26 lat, czyli od daty powstania spółki. Jako doświadczony zespół ekspertów z branży motoryzacyjnej od ponad ćwierćwiecza odpowiadamy za dystrybucję, sprzedaż i serwis samochodów marki Mitsubishi. W ciągu 26 lat sprzedaliśmy ponad 100 000 samochodów Mitsubishi. Sieć autoryzowanych stacji dealerskich Mitsubishi Motors w Polsce tworzy obecnie 26 punktów sprzedaży i 40 stacji serwisowych, w których łącznie znajduje zatrudnienie około 1000 osób. Od zawsze nasza strategia była skoncentrowana na Kliencie i jego potrzebach. Teraz dzięki innowacyjnym rozwiązaniom ASTARA będziemy potrafili w jeszcze lepszym stopniu odpowiedzieć na rosnące oczekiwania Klientów, proponując różnorodne formy własności i użytkowania pojazdów - od zakupu z wieloma formami finansowania, przez krótko i długookresowy wynajem a także subskrypcję i systemy łączności. Wejście do międzynarodowej i wielomarkowej grupy ASTARA otworzyło przed nami szerokie możliwości rozwoju firmy. Obecnie intensywnie pracujemy zatem także nad planami współpracy z innymi markami i wdrożenia innowacyjnych systemów dystrybucji, mobilności i łączności. Dążąc do jak najlepszej wydajności operacyjnej przy wykorzystaniu wiedzy i zasobów grupy współpracujemy też ściśle z innymi krajami i regionalnymi przedstawicielstwami firmy ASTARA. Jednym z przykładów jest kooperacja z ASTARA Western Europe w celu integracji działań dla Isuzu Poland - polskiego przedstawicielstwa tej marki, która obecnie dzieli z nami przestrzeń biurową - podsumowuje Piotr Szewczyk, dyrektor operacyjny ASTARA Poland.

Fot. Astara

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony