Zapraszamy do udziału w konkursie dotyczącym przewodów zapłonowych. Konkurs organizujemy z marką Sentech. Nagrodami w konkursie są kamizelki polarowe oraz pamięc USB 16GB. Nagrodzimy 15 osób.
W udzieleniu prawidłowych odpowiedzi na pytanie z pewnością pomoże lektura artykułu "Awarie przewodów zapłonowych", który przygotowaliśmy wspólnie z ekspertami Sentech. Zachęcamy do lektury - TUTAJ.
Pytania konkursowe
-
Jak często należy wymieniać przewody zapłonowe w samochodach z silnikami benzynowymi?
-
co 50 000 km lub raz na 3 lata
-
co 30 000 km lub raz do roku
-
raz na pięć lat
-
nie trzeba wymieniać w ogóle
-
-
Która z wymienionych przyczyn powodować może zbyt wysokie napięcie we wtórnym obwodzie zapłonowym?
-
niesprawny regulator alternatora
-
zbyt duża pojemność akumulatora
-
przerwany rdzeń kabla
-
za mała oporność izolacji kabla
-
-
Czym najwygodniej diagnozuje się usterki nowoczesnych układów zapłonowych?
-
woltomierzem
-
amperomierzem
-
omomierzem
-
oscyloskopem
-
-
Przy jakiego rodzaju rdzeniu przewodu zapłonowego jego metalowe końcówki są najbardziej narażone na korozję?
-
miedzianym
-
węglowym
-
ferrytowym
-
nie ma takiej zależności
-
-
Jakie czynniki zewnętrzne mają negatywny wpływ na trwałość i prawidłowe działanie przewodów zapłonowych?
………………………………………………………………………………..
Odpowiedzi na poniższe pytania prosimy przesyłać do 7. marca na adres kamila.gacek@warsztat.pl.
Komentarze (1)