Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  05.11.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

LaFerrari z systemem EPHS firmy TRW

Firma TRW Automotive ogłosiła, że jest dostawcą elektrohydraulicznego systemu wspomagania układu kierowniczego do pierwszego pojazdu marki Ferrari z napędem hybrydowym – LaFerrari.

W porównaniu do tradycyjnych hydraulicznych układów wspomagania układu kierowniczego, EPHS produkcji TRW oferuje ograniczenie zużycia paliwa o 0,3 l/100 km i redukcję emisji dwutlenku węgla o około 7 g/km. Co więcej, technologia ta przynosi korzyści w zakresie oszczędności paliwa i redukcji emisji CO2 porównywalne do w pełni elektrycznych układów wspomagania.

System EPHS TRW składa się z zespołu pompy hydraulicznej o kompaktowej budowie (MPU), połączonej z silnikiem elektrycznym. Podobnie jak inne rozwiązania elektryczne, układ EPHS pracuje niezależnie od silnika spalinowego pojazdu.

Poza oszczędnością paliwa i komfortem jazdy rozwiązanie EPHS oferuje również możliwość proporcjonalnego doboru siły wspomagania do prędkości jazdy pojazdu. Dzięki tej elastycznej funkcji system EPHS może dostosować się do różnych warunków jazdy, ułatwiając parkowanie i podróżowanie po mieście oraz gwarantując stabilność przy wyższych prędkościach. EPHS posiada ponadto opcję stopniowania poziomów wspomagania, która działa w oparciu o informacje o obciążeniu pojazdu przekazywane przez inne podzespoły.

Tagi: TRW,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony