Części i regeneracja

Części i regeneracja

Układ hamulcowy i zawieszenie

ponad rok temu  05.01.2018, ~ Administrator   

Montaż i demontaż amortyzatorów w VW T5 [TEMAT MIESIĄCA]

Amortyzatory to części szczególnie odpowiedzialne za bezpieczeństwo jazdy. W przypadku uszkodzenia zachodzi bezwarunkowa konieczność ich wymiany. Najpóźniej po przejechaniu 80.000 kilometrów powinny zostać poddane kontroli w warsztacie. W swoim najnowszym filmie „Mechanicy MEYLE" na przykładzie VW Transportera V, prezentują proces ich wymiany. Dodatkowo przedstawiają amortyzatory MEYLE‑ORIGINAL, które są szczególnie odporne na zużycie.

Amortyzatory zamontowane w samochodzie podlegają ciągłemu zużyciu. Obciążenia, dziury w nawierzchni, ciężko przejezdny teren, duże ładunki lub ciągnięcie przyczepy zaliczają się do największych obciążeń, na jakie narażone są amortyzatory. Dodatkowe czynniki zewnętrzne takie jak kurz, wilgoć i sól drogowa zwiększają to zużycie. W zależności od przebiegu, układ zawieszenia wraz ze zmniejszonym działaniem amortyzatorów staje się bardziej „mięki". Skutkiem tego jest podwyższone ryzyko bezpieczeństwa jazdy: Wydłużona droga hamowania, utrata funkcjonalności elektronicznych systemów wspomagania, jak ABS i ESP, oraz zmniejszenie przyczepności opon aż po zagrożenie zwiększonego zagrożenia aquaplaningu.

MEYLE oferuje asortyment ponad 650 wysokiej jakości amortyzatorów MEYLE‑ORIGINAL znajdujących zastosowanie w około 214 milionów pojazdów w Europie. Amortyzatory MEYLE‑ORIGINAL są szczególnie odporne na zużycie: osłona ochronna w postaci powłoki naniesionej w procesie elektrochemicznym chroni tłoczysko amortyzatora przed abrazją. Testy z solą drogową wykazały znacznie mniejszą korozję na powierzchni tłoczyska amortyzatora, niż na produktach siedmiu głównych, rynkowych konkurentów.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony