Części i regeneracja

Części i regeneracja

miesiąc temu  03.04.2020, ~ Administrator   

Polo, Golf i Jetta: wyciek płynu chłodzącego w okolicy obudowy filtra powietrza

Volkswagen Golf MK VII - lampka ostrzegawcza poziomu płynu chłodzącego świeci się

Pytanie: Mamy problem z określeniem przyczyny wycieku płynu chłodzącego w aucie marki Volkswagen Golf 1,2 TSI z 2013 roku. Sprawdzenie ciśnienia płynu chłodzącego przy zimnym silniku okazało się niezbyt pomocne. W trakcie jazdy próbnej, gdy silnik był rozgrzany do normalnej temperatury roboczej, zauważyliśmy oznaki wycieku płynu chłodzącego w okolicy obudowy filtra powietrza, lecz nadal nie jesteśmy w stanie określić przyczyny. Prosimy o pomoc.

Autodata, wiodący dostawca informacji technicznych w branży motoryzacyjnej, udostępnia sprawdzone przez producentów rozwiązania częstych problemów występujących w pojazdach. Oto odpowiedź w tym przypadku:

Odpowiedź: Spotkaliśmy się już wcześniej z tego typu usterką, dotyczy ona modeli Polo, Golf i Jetta z kodami silnika CJZA/CJZB/CJZC/CJZD. Przyczyną wycieku płynu chłodzącego jest przetarcie przewodu płynu chłodzącego silnika na obudowie filtra powietrza. Zamontuj nową wersję przewodu płynu chłodzącego silnika wraz z tuleją zabezpieczającą dostępną w dziele części Volkswagen (fot. 1). Tuleja zabezpieczająca zapobiegnie ponownemu wystąpieniu usterki. Upewnij się, że poziom płynu chłodzącego i dodatku przeciwzamarzającego jest prawidłowy.

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 5

  • 2
    ZADOWOLONY
  • 1
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony