Części i regeneracja

Części i regeneracja

miesiąc temu  02.03.2021, ~ Administrator   

Zawór EGR w dieslach BMW - możliwe uszkodzenia podczas montażu

Zawór EGR 7.04493.17.0 może być montowany tylko pod napięciem, w przeciwnym razie podczas montażu może dojść do jego uszkodzenia!

Wydaje się, że zawór nie pasuje lub można zamontować go jedynie siłą?

  • Przed montażem należy połączyć wtyk elektrycznego złącza z wtyczką obudowy zaworu EGR.
  • Podłączyć do pojazdu odpowiedni tester silnika.
  • Wybrać funkcję serwisową „Wymiana zaworu EGR“. Zawór EGR jest zasilany napięciem. Można to poznać po tym, że talerz zaworu (na dole) zostaje lekko wciągnięty w obudowę.
  • Dopiero teraz można wmontować zawór EGR do modułu

Gdy zawór EGR nie znajduje się pod napięciem, jego przekładnia znajduje się w pozycji końcowej. Siła działająca podczas montażu przez talerz zaworu może uszkodzić przekładnię.

Pojazdy: BMW 1.5/1.6/2.0 l diesel
Model: F10, F11, F20, F21, F22, F23, F25, F26, F30, F31, F32, F36, F45, F46, F82, F83

źródło: MS Motorservice

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 50

  • 26
    ZADOWOLONY
  • 15
    ZASKOCZONY
  • 5
    POINFORMOWANY
  • 3
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 1
    BRAK SŁÓW

Komentarze (1)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ grzesiek 1 miesiąc temu kocham wasze artykuly naprawde nigdy pewnie nie bede sie dotykac do tych nowych aut jestem za cienki bolek chociaz raz udalo mi sie wymienic klocki w a5 z 2012 roku chyba ( elektryczny reczny miala ) ciesze sie do dzisiaj i tak sie zastanawiam co dalej z ta motoryzacją bez kompa nie podchodź ciekawe kiedy nie bedzie mozna samemu nawet filtra powietrza lub pylkowego wymienic:D
    oceń komentarz zgłoś do moderacji
do góry strony