Marketing w warsztacie

Wydarzenia

ponad rok temu  21.06.2023, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 3 minuty

Volkswagen ID. Buzz we flocie Hilti Poland

Przykładem dążenia Hilti Poland i Volkswagen Samochody Dostawcze do pełnej zeroemisyjności i zrównoważonego rozwoju jest w pełni elektryczny ID. Buzz, który świetnie sprawdza się w roli samochodu firmowego.

ID. Buzz jest nie tylko najnowszą wizytówką we flocie Hilti Poland podkreślającą zrównoważony rozwój firmy. Może być towarzyszem codziennych operacji w przedsiębiorstwie – samochodem serwisowym, pojazdem do realizacji dostaw ostatniej mili.

Flota w pełni elektrycznych pojazdów może też być stosunkowo łatwym sposobem realizacji strategii ESG dla przedsiębiorstw, zwłaszcza tych specjalizujących się w tzw. dostawach ostatniej mili, czy tych z branży serwisowej. Firma Hilti Poland używa obecnie dwóch egzemplarzy ID. Buzza. Jeden, w wersji osobowej, jest na stałe we flocie Hilti Poland. Drugi, w wersji Cargo, sprawdzany jest przez firmę jako potencjalny samochód demonstracyjny.

Dlaczego Hilti zdecydowało się włączyć do swej floty właśnie Volkswageny ID. Buzz?

- Jednym z kluczowych elementów długofalowej strategii biznesowej Grupy Hilti jest zrównoważony rozwój. Zdając sobie sprawę z powagi zagrożeń dla środowiska naturalnego oraz związanych z nimi wyzwań społecznych, już kilka lat temu postanowiliśmy przenieść nasze działania na kolejny poziom, tworząc dedykowaną strategię zrównoważonego rozwoju i wyznaczając jasne cele. Jednym z nich jest neutralność pod względem emisji CO2. Będąc świadomymi naszych emisji, Grupa Hilti zdecydowała się na wiele rozwiązań prowadzących do wyznaczonego celu, w tym na elektryfikację floty samochodowej. Aktywnie szukamy najlepszych rozwiązań i przygotowujemy naszą infrastrukturę do kolejnych kroków, co doprowadziło do włączenia do naszej floty samochodowej modelu ID. Buzz, który jest naszym pierwszym samochodem elektrycznym wykorzystywanym do demonstracji naszych elektronarzędzi i usług u klientów - mówi Anna Pańkowska, członek Zarządu i dyrektorka marketingu w Hilti Poland.

ID. Buzz jest wykorzystywany w głównej mierze przez obszar sprzedaży bezpośredniej. Korzystają z niego rzeczoznawcy techniczni Hilti podczas pracy z klientami. Obecnie samochód jeździ po całej Polsce w ramach pokazów najnowszych rozwiązań w obszarze oferowanych przez Hilti narzędzi NURON. NURON to platforma akumulatorowa, a ID.Buzz to samochód napędzany również energią pochodzącą z akumulatora, na dodatek z możliwością ładowania dwukierunkowego. Oba są niskoemisyjne – ID.Buzz jest w pełni elektryczny, dostarczany jest w sposób neutralny pod względem emisji CO2, podczas jazdy nie generuje emisji dwutlenku węgla, a narzędzia NURON powodują o 23% mniej emisji w parku maszyn. W obu wykorzystywane są materiały z recyklingu – obicia foteli, wykładzina podłogowa i podsufitka w modelu ID. Buzz są wykonane przy wykorzystaniu materiałów z recyklingu. Również tapicerka ArtVelours ECO, po raz pierwszy zastosowana w ID. Buzz, składa się w 71% z materiałów pochodzących z recyklingu. Podobnie ponad 70% masy narzędzia NURON można poddać recyklingowi.

Fot. Volkswagen Samochody Dostawcze

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony