Drogi Użytkowniku,
Informujemy, że zaktualizowaliśmy naszą
Politykę prywatności (dostępną w regulaminie). W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.
Nowe zapisy w Polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.
Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym użytkownikom.
Zapraszamy Cię do zapoznania się ze zmienioną
Polityką prywatności (dostępną w regulaminie).
komentarze
~ Golf
Instrukcja jest nielogiczna: jak mam założyć główny pasek rozrządu na koło zębate wałka rozrządu mając wałki zblokowane... do: Wymieniamy pasek rozrządu w Golfie 1.6L 16V [INSTRUKCJA] ›
~ Luk
Założyłem Brisk Premium Evo w Toyocie Yaris II 1.8 ts z 2007r i w Jeepie Grand Cherokee 5.7 HEMI z 2015r. W jednym i drugim samochodzie... do: Inwestycja znikoma, a zysk niebagatelny – wyniki testów świec zapłonowych Brisk przemawiają do wyobraźni ›
~ adam
oddałem auto do naprawy, nierówna praca silnika. Mechanik wymienił kilka elementów, koszty nie małe. Koszt robocizny oczywiście... do: Samodzielne naprawy kierowców. Najczęstsze błędy! ›
~ mechanik kierowca CE
Nie to nie producenci są winni, ale wymogi ludzi. Zobaczcie jakie silniki dzisiaj się stosuje, ile mają koni? Kiedyś takie BMW E30... do: Fabryczne tarcze na 30 tysięcy km? Pytanie czytelnika [TEMAT MIESIĄCA] ›